Promocje
Nowe logo Maxi Zoo i szereg korzyści dla klientów - Maxi ZOO
Maxi Zoo pod nowym szyldem? Dokładnie tak! Już teraz możesz zobaczyć popularną sieć sklepów z artykułami dla zwierząt w odświeżonej odsłonie. Nowe logo marki to twarz uśmiechniętego pupila. Firma ruszyła też z kampanią „Wasze szczęście to nasza radość”, skupiającą się na relacji człowieka ze zwierzęciem. Jakie korzyści czekają na klientów?
Szczęście i radość pupili to misja Maxi Zoo. Sieć jest na polskim rynku od 12 lat i stale się rozwija. Poprzez zmianę logo oraz nową kampanię podkreśla, że jest nie tylko sklepem, ale także partnerem, opiekunem zwierząt i Twoim przyjacielem. Od właściwego żywienia po wybór odpowiednich akcesoriów – Maxi Zoo chce być obok Ciebie na każdym etapie życia Twojego podopiecznego, pomagając zapewnić mu bezpieczeństwo, zdrowie i szczęście.
Zmiana, którą zobaczysz
Pies i kot, czyli dotychczasowi bohaterowie logotypu, zmieniają się w uśmiechniętą twarz zwierzaka. Już teraz możesz zobaczyć nowe szyldy i wystrój w wybranych sklepach w całej Polsce. Poprzednie logo nie odchodzi jednak całkowicie w zapomnienie. Nowa wersja będzie pojawiała się stopniowo w kolejnych lokalizacjach. Co więcej, już teraz w telewizji i w mediach społecznościowych marki możesz zobaczyć spoty reklamowe, w których pojawia się logo w najświeższej odsłonie.
Poczuj radość z oszczędzania
Zmiany w Maxi Zoo oznaczają szereg korzyści dla klientów. Teraz możesz liczyć na jeszcze więcej rozwiązań, które pomogą Ci robić zakupy przyjazne nie tylko dla Twojego pupila, ale również Twojego portfela. Abyś mógł czerpać radość z oszczędzania, korzystaj z aplikacji Maxi Zoo. Dzięki niej zyskasz 5% rabatu Friends* przy każdej transakcji na Twoje zakupy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online. W aplikacji znajdziesz również specjalne kupony rabatowe które obniżą wartość Twojego koszyka podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Warto również obserwować cyklicznie pojawiającą się gazetkę z najciekawszymi promocjami oraz odwiedzać stronę maxizoo.pl po specjalne kody rabatowe.
„Wspólnie dla Zwierząt” - niezmiennie pomagaj z Maxi Zoo
Od samego początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażowało się w wiele działań charytatywnych na rzecz zwierząt. Pod hasłem „Wspólnie dla Zwierząt” od lat sieć współpracuje ze schroniskami, wspiera odpowiedzialne adopcje i pomaga organizacjom prozwierzęcym. Dla marki ważne jest, aby nie tylko dbać o klientów, ale także wspierać zwierzęta, które czekają na dom w schroniskach. W każdym sklepie Maxi Zoo znajdziesz specjalne pojemniki, w których możesz zostawić dary dla bezdomnych zwierząt z Twojej okolicy. Co roku organizowana jest również świąteczna akcja, dzięki której klienci mogą spełniać życzenia psów i kotów ze schronisk. Dodatkowo, cyklicznie prowadzona jest sprzedaż specjalnych produktów, a pozyskane fundusze kierowane są na wsparcie psich ratowników GOPR.
Nowy standard opieki nad zwierzętami
Maxi Zoo to więcej niż sklep. Doradcy klienta to prawdziwi pasjonaci z ogromną wiedzą na temat opieki nad zwierzętami, którą chętnie się z Tobą podzielą. Dzięki temu masz pewność, że wybierzesz odpowiednie produkty dla Twojego pupila. Co więcej, do Maxi Zoo zawsze możesz przyjść ze swoim zwierzakiem, a to pomaga chociażby w przymiarce szelek czy innych akcesoriów. To jednak nie koniec! Sieć nieustannie rozwija swoją ofertę, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci dbanie o pupila. W ciągu kilku kolejnych lat planuje przekształcić swoje sklepy w centra usług. Dzięki temu pod jednym dachem kupisz potrzebne produkty, a także skorzystasz z wizyt u specjalistów, m.in. weterynarza czy groomera. Te usługi sprawdzają się już w sklepach Maxi Zoo i Fressnapf za granicą, a wkrótce będą dostępne również w Polsce.
*Rabat Friends w wysokości 5% obowiązuje do 30.06.2024 r., dla posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony, promocje z okazji otwarcia sklepu. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 123 sklepy w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023-2024”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscytach BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.