Sales
Kampania MONNARI na sezon wiosna – lato 2024
MONNARI prezentuje kampanię na sezon wiosna – lato 2024. Jaka jest kobieta MONNARI w tym sezonie? To kobieta dzisiejszych czasów. Szuka spokoju, jednak jest zabiegana. Pragnie wytchnienia, lecz coś stale spędza sen z jej powiek. Chce być przebojowa, ale nie zawsze ma na to siłę. Stara się być romantyczna, tymczasem lepiej by była rozważna. Biegnie przed siebie, w poszukiwaniu szczęścia, spełnienia i słońca. Czerpie radość z krótkich chwil. Spacer nadmorską promenadą, chwila oddechu na przystani, przerwa w pracy pozwalająca patrzeć na niebo, chwila zatrzymania i spoirzenie na świat, bieganie boso po piachu, przeżywanie zachodów i wschodów słońca. To momenty, które tworzą jej poczucie bycia u siebie, bycia tu gdzie chce, bycia sobą. W przeżywaniu tych chwil pomagają jej ubrania. Przecież to towarzysze każdego momentu życia. Czy chce być modna? Oczywiście, że tak! Ale tylko ponieważ doskonale wie, że modnie być sobą.
Monnari jest polską marką odzieżową z 25-letnią tradycją. Od samego początku swojej działalności marka charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do mody. Autorskie projekty, opracowane przez zespół doświadczonych projektantów, od lat podbijają serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, pragnących wyrazić swoją indywidualność poprzez styl. Szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz toreb dostępny jest w 209 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Każda konstrukcja powstaje z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego też w salonach Monnari pełne stylizacje stworzą Panie noszące rozmiary 36 – 46. Ta rozmaitość sprawia, że marka jest dostępna dla każdej kobiety chcącej poczuć się wyjątkowo.
Do dziś Monnari kontynuuje swoją misję inspirując kobiety w wyrażaniu siebie i podkreślaniu własnej wyjątkowości. Marka balansuje pomiędzy kultywowaniem tradycji, dbając o najmniejszy szczegół projektów, jednocześnie idzie z biegiem czasu, komponując ponadczasową, wielowymiarową szafę czy działając na rzecz społeczności.